"Kujdesu për babanë tim. Do të kthehem së shpejti .” Këto ishin fjalët e fundit të kapitenit të fluturimit të Air India që u rrëzua më 12 qershor në Ahmedabad drejtuar një roje sigurie në kompleksin e apartamenteve ku jetonte, pak para se të nisej për në punë. Sumit Sambarwal, 56 vjeç, një pilot me më shumë se 8,200 orë fluturim, ishte kapiteni i lartë i Boeing 787 Dreamliner që u nis për në Londër, por u rrëzua vetëm 30 sekonda pas ngritjes, duke vrarë 260 persona.
Nga viktimat, 241 ishin pasagjerë dhe anëtarë të ekuipazhit të avionit, ndërsa 19 të tjerë u vranë në tokë, kur avioni u rrëzua në një zonë banimi, i përfshirë nga flakët.
Raporti paraprak i Komisionit të Hetimit të Aksidenteve Ajrore nxjerr në dritë një fakt të habitshëm dhe shqetësues: dy çelësat e furnizimit me karburant, të cilët zakonisht mbeten të aktivizuar gjatë gjithë fluturimit, u gjetën në pozicionin "ndërprerës", domethënë të çaktivizuar, menjëherë pas ngritjes. Regjistrimi nga kutia e zezë tregon konfuzion në kabinën e pilotit dhe një përpjekje për të aktivizuar përsëri çelësat, por ishte tashmë tepër vonë.
Sipas ekspertëve, kthimi i të dy çelësave në pozicionin "ndërprerës" kërkon veprim manual dhe të vetëdijshëm. Piloti dhe bashkëpiloti dyshohet se shkëmbyen fraza të tilla si: "Pse i ndërpretë?" dhe "Unë nuk e bëra".
Karakteri dhe historia personale e kapitenit
Pavarësisht indikacioneve për gabime të mundshme apo edhe veprime të qëllimshme, miqtë dhe kolegët po e mbrojnë Sambarvalin. Neil Pace , ish-partneri i tij, e përshkruan atë si "njeriun më të sjellshëm dhe më të përulur me të cilin mund të fluturoje". Kapiteni Kapil Kohal e quan atë "një hero me një shpirt të butë", i cili pavarësisht nofkës së tij "Sad Sack" për shkak të syve të tij melankolik, kishte humanizëm të thellë dhe forcë të brendshme.







