MAGAZINË /

Tommy Hilfiger: Historia e suksesit e stilistit amerikan që pushtoi botën

"Punë e palodhur, guxim dhe besim në vizion" - Tommy Hilfiger zbulon recetën e tij për sukses

Shkruar nga Versus

Tommy Hilfiger: Historia e suksesit e stilistit amerikan që pushtoi  

“Ëndrrat mund të bëhen realitet nëse i ndjek dhe mëson t’i bësh realitet .” Me këto fjalë, Tommy Hilfiger foli së fundmi në podkastin The Burnouts rreth asaj se si arriti të ndërtonte një nga perandoritë më të mëdha të modës në botë.

Për të, receta e suksesit përmblidhet në tre parime themelore: puna e palodhur, mungesa e frikës dhe fuqia e manifestimit, një praktikë që është bërë veçanërisht popullore vitet e fundit, veçanërisht përmes TikTok dhe është e lidhur me ligjin e tërheqjes.

Hilfiger shpjegoi se ai kurrë nuk i shihte pengesat si arsye për t'u ndalur, por më tepër si sfida që e shtynin të gjente zgjidhje të reja. 

"Duhet të gjesh një mënyrë për të kaluar sipër, poshtë, përreth ose përmes pengesës", tha ai. "Dhe nëse dorëzohesh sepse mendon se nuk ka rrugëdalje, atëherë po i bën vetes një shërbim të keq."

Si filloi ëndrra amerikane

Tommy Hilfiger lindi në Elmira, një qytet i vogël në Nju Jork, i dyti nga nëntë fëmijë në një familje tipike amerikane të viteve 1960. Që në moshë të re, ai u magjeps nga muzika dhe stili i yjeve të rokut. Ai kërkonte rroba që imitonin stilin e artistëve të tij të preferuar, por nuk kishte dyqane të tilla në qytetin e tij të vogël.

Kështu, me 150 dollarë në dorë, ai udhëtoi për në Nju Jork, bleu 20 xhinse dhe i shiti nga bagazhi i Volkswagen Beetle të tij. Suksesi erdhi shpejt. Pak më vonë, ai hapi dyqanin e tij të parë, People's Place, duke shitur "rroba tërheqëse që nuk ishin të disponueshme në qytet".

Dyqani u bë një pikë referimi për modën rinore, por në fund të viteve 1970 falimentoi.

Nga Nju Jorku në qendër të vëmendjes ndërkombëtare

Hilfiger nuk u dorëzua, përkundrazi, ky dështim e çoi atë në New York në vitin 1979, për të filluar nga e para, këtë herë, si një stilist me kohë të plotë .

Atje ai u pa nga biznesmeni Mohan Murjani, i cili mbështeti debutimin e koleksionit të tij të parë në vitin 1985. Hilfiger ripërtëriu copat klasike amerikane, me një estetikë më rinore dhe më të relaksuar.

Emri Hilfiger u bë i njohur brenda natës me reklamën ikonike të varësit në Times Square, e cila e vendosi atë përkrah legjendave të modës. 

"Ishte një veprim i guximshëm. Më duhej të provoja se ia vlenja", kujton ai. Ai u përshkrua si "emri i ri i Nju Jorkut". Që nga fillimi, Hilfiger krijoi një stil "klasik amerikan të freskët" , një përzierje të estetikës klasike të Bregut Lindor me një qasje më të relaksuar të Bregut Perëndimor.

Vitet '90 e panë atë duke lidhur modën me kulturën pop. Ai sponsorizoi turne për Rolling Stones, Britney Spears dhe Lenny Kravitz, bashkëpunoi me Beyoncé dhe Enrique Iglesias për aroma, dhe fotosesionet me David Bowie dhe Iman ishin një sukses. Marka Hilfiger u bë një markë globale stili jetese, me një prani në mbi 100 vende dhe mijëra dyqane. Ai e përshkruan frymëzimin e tij me termin FAME, një akronim për modë, art, muzikë dhe argëtim, një katërfish që e përcaktoi markën.

Hilfiger ka bashkëpunuar me Rafael Nadal, Gigi Hadid, me të cilën lançoi TommyXGigi, dhe artistë të tillë si Ramones dhe Keith Haring. Ai gjithashtu ka qenë aktiv në filantropi me programin e tij TommyCares, duke mbështetur organizata të tilla si Save the Children dhe World Wildlife Fund.

Nderimet e tij janë të shumta, përfshirë Çmimin Geoffrey Beene për Arritje Jetësore të CFDA-së dhe Çmimin e Dizajnerit të Vitit nga Parsons.

Punë e palodhur, guxim dhe manifestim

Pavarësisht njohjes ndërkombëtare, Hilfiger i mbetet besnik filozofisë që e udhëhoqi që nga fillimi, për të parë pengesat si mundësi dhe për të ruajtur vetëbesimin. “Nëse jeton me frikë, mbetesh prapa”, thekson ai.

Sipas BusinessInsider, për Hilfiger , pengesat kanë qenë gjithmonë mundësi, "ëndrrat mund të bëhen realitet nëse i ndjek. Do të ketë pengesa gjatë rrugës, por duhet të gjesh një mënyrë për t'i kapërcyer, nën ose përreth tyre. Nëse dorëzohesh, thjesht po i bën vetes një shërbim të keq " .

Praktika e manifestimit, e cila është bërë veçanërisht popullore në TikTok, është pjesë e vetë procesit krijues, të shohësh diçka që të frymëzon, ta ruash në mendje dhe ta sjellësh në jetë në kohën e duhur. 

"Ndoshta shoh një foto të Perëndimit të Egër dhe mendoj, a nuk do të ishte mirë të bëja një fushatë xhini në Montana? Dhe papritmas, ja ku është."

Sot, Tommy Hilfiger mbetet një nga stilistët më me ndikim në botë. Marka e tij shpreh optimizëm, rini dhe pranim të diversitetit, ndërsa ai vazhdon të frymëzojë brezin e ri me historinë dhe qëndrimin e tij ndaj jetës, guximin, punën e palodhur dhe besimin se ëndrrat mund të bëhen realitet./Versus.al

Poll