
Greqi- Ditën e djeshme në shtetin fqinj u zbatua operacioni ku u godit një grup i strukturuar që merrej me kontrabandën e karburantit. Në pranga ranë 22 anëtarët e grupit, mes të cilëve edhe biznesmeni shqiptar Bashkim Sulkaj dhe shoferi i tij Astrit Deliaj.
Sipas mediave greke që prej janarit të këtij viti grupi kishte arritur të fitonte plot 3 milionë euro nga kontrabanda e naftës.
Biznesmeni shqiptar me banim në Tiranë, rezulton të jetë pronar me 100% të aksioneve të kompanisë “ABBA OIL” e cila merret me tregtimin e naftës dhe nënprodukteve të saj. Qendra e kompanisë është e regjistruar në Maliq.
“Sipas llogaritjeve të Doganës kompetente, totali i detyrimeve doganore që korrespondojnë me sasitë e benzinës pa plumb të kontrabanduar dhe të falsifikuar dhe të naftës për ngrohje dhe transport detar që anëtarët e organizatës trafikuan, gjatë periudhës nën hetim, arrijnë në një total prej 1,560,020 eurosh, duke përjashtuar substancat kimike-tretësit, ndërsa vlerësohet se, nga aktiviteti i tyre i përgjithshëm, që nga fillimi i vitit 2025, anëtarët e organizatës kanë fituar të paktën 3,000,000 euro”- njoftoi dje policia greke, ndërsa po kryhen veprimet në bashkërendim me autoritetet shqiptare për të goditur lidhjet e grupit në vendin tonë.
Mësohet se që prej vitit 2015, shtetasi grek Thomas Stefanakos kishte formuar dhe drejtuar organizatën kriminale të ndarë në dy sektorë, njëri prej të cilëve drejtohej nga shqiptari Bashkim Sulkaj dhe sektori tjetër nga greku Mario Koutoula. Po ashtu të përfshirë në këtë organizatë janë edhe persona të tjerë në Shqipëri e Bullgari të cilët ende nuk janë identifikuar.
Nëngrupi i parë merrej me importimin sistematik të tretësve kimikë nga jashtë dhe përzierjen e tyre me lëndët djegëse.
Për këtë qëllim, anëtarët përdornin kompani fiktive transporti dhe kompani gjoja furnizuese me seli jashtë vendit, kryesisht në Bullgari. Sasitë e tretësve transportoheshin me kamionë cisternë në rezervuarë nëntokësorë në objekte që funksiononin si stacione karburanti, kryesisht në zonat e Trikalës, Atikës dhe Larisës.
Transporti dhe marrja në dorëzim zakonisht kryheshin në orët e mbrëmjes, me qëllim shmangien e kontrollit nga autoritetet, ndërsa karburantet përziheshin me tretësit dhe përfundonin në stacionet e karburantit, duke mashtruar si konsumatorët ashtu edhe shtetin, pasi sasitë nuk ishin deklaruar në sistemin hyrës-dalës të AADE-s.
Nga muaji prill deri në qershor, organizata kreu shtatë transporte tretësish nga Polonia me cisterna që mbanin numra regjistrimi polakë për një sasi totale prej të paktën 212,213 litrash.
Nëngrupi i dytë ishte përgjegjës për furnizimin dhe shpërndarjen sistematike të sasive të mëdha të benzinës pa plumb, kryesisht nga Rumania dhe Bullgaria. Rrjeti përdorte një skemë komplekse eksportesh fiktive në Shqipëri, duke abuzuar me procedurat doganore dhe duke përdorur dokumente doganore të falsifikuara. Në thelb, benzina nuk arriti kurrë në Shqipëri, por mbeti në Greqi për asgjësim të paligjshëm. Për të mbuluar ligjshmërinë e transaksioneve, anëtarët siguruan sasi naftash të një kategorie të ndryshme tatimore nga Italia dhe deklaruan se ato ishin të destinuara për një kompani greke.
Në këtë mënyrë, gjatë tranzitit nëpër zyrat doganore të daljes nga Bashkimi Evropian, cisternat paraqitën një ngarkesë të ndryshme nga ajo e deklaruar, duke dhënë përshtypjen se eksportet ishin përfunduar ligjërisht, ndërsa benzina e vërtetë ishte kanalizuar tashmë në tregun vendas pa paguar taksa. Mënyra e veprimit të rrjetit përfshinte lëvizje të planifikuara me kujdes, të tilla si përdorimi i rezervuarëve nëntokësorë, dokumente doganore mashtruese, deklarata të rreme mallrash dhe eksporte fiktive. Versus.al







