Viti 1980, filmi "Zhigoloja amerikan", Richard Gere gjysmë i zhveshur hap dollapin e tij dhe, duke u lëkundur në ritmin e muzikës, nxjerr xhaketa, këmisha dhe kravata, duke u përpjekur të vendosë se çfarë të veshë. Garderoba e tij e pasur mban firmën ekskluzive të stilistit të famshëm Giorgio Armani, i cili po pushtonte dinamikisht edhe kinemanë , një fushë në të cilën ai do të lërë gjurmën e tij unike estetike në dekadat në vijim përmes krijimeve të tij për më shumë se 200 filma.
Mjeshtri i kostumeve do ta ripërcaktojë konceptin e elegancës përmes ekranit të madh, duke krijuar një dialog mbresëlënës midis modës dhe rrëfimit të historive dhe duke u dhënë protagonistëve të mëdhenj atë "diçka" që u nevojitej për të ngritur imazhin e personazhit që luajnë.
Debutimi i tij kinematografik do të jetë idealisht me Richard Gere-in e ri dhe paksa simpatik, në ditët e tij të para, dhe rrobat e mrekullueshme me të cilat e vesh heroin që luan, zhigolon Julian Gray, nga kostumet e gjera me kravatën pothuajse të zgjidhur dhe kombinimi i pantallonave dhe xhaketës në tone të ndryshme tokësore, te këmishat e rehatshme dhe palltoja elegante ngjyrë deveje me rrip në bel.
Është fakt që gjatë karrierës së tij të gjatë, Armani i veshi burrat më të bukur dhe më të famshëm në kinema dhe në një mënyrë shembullore. Midis tyre ishte Kevin Costner , i cili e veshi Armani-n jo në një, por në dy filma të tij, në filmin "Te pakorruptueshmit " (1987) të Brian De Palma-s dhe në filmin "Truproja" (1992) ku luajti përkrah Whitney Houston. Në të parin, ai arriti të krijonte një kontrast të qartë midis së mirës dhe së keqes me veshjet e tij, ndërsa në të dytin theksoi personalitetin e truprojës së ashpër, por jashtëzakonisht simpatik, Mike Johnson, përmes kostumeve të tij mashkullore blu dhe gri.
Ndikimi i Giorgio Armani-t në atmosferën e përgjithshme të botës së krimit në Nju Jork ishte shumë i fortë në filmin biografik " Goodfellas " (1990) të mikut të tij të ngushtë Martin Scorsese . Posteri me protagonistin Robert De Niro midis bashkë-yjeve të tij Joe Pesci dhe Ray Liotta, me kostumet e zeza të rrepta dhe këmisha të bardha, është një nga imazhet më karakteristike që e ka shoqëruar gjithmonë filmin.
Tregu i aksioneve dhe kostumi janë dy fjalë që shkojnë gjithmonë bashkë, prandaj Martin Scorsese nuk mund të mos mendonte për rrobat e stilistit kryesor italian kur përgatitej për filmin " Ujku i Wall Street " (2013). Gjatë filmit , Leonardo DiCaprio , i cili luan rolin e ndërmjetësit të aksioneve Jordan Belfort, vesh dy kostume të ndryshme Armani, që simbolizojnë pasurinë dhe pushtetin, një në gri dhe një në blu të errët.
Kush nuk e kujton Brad Pitt-in me xhaketën ngjyrë fildishi, kravatën e zezë dhe karafilin e kuq në jakë, në skenat e fundit të filmit Inglourious Basterds (2009) të Quentin Tarantino-s? Epo, kjo është një nga dy veshjet që Armani dizenjoi posaçërisht për protagonistin e këtij filmi të veçantë. E dyta është ajo që veshi Toger Aldo Rein në skenën e premierës ku ai kishte shkuar me qëllim vrasjen e Hitlerit.
Por kostumet elegante dhe luksoze të krijuara nga Armani, të veshura nga Bruce Wayne në dy filmat e Christopher Nolan “ The Dark Knight ” (2008, 2012), nuk kaluan pa u vënë re, përkundrazi, ato monopolizuan sytë dhe morën kritika entuziaste.







